Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Четири години карам спряла кола на предно, нормално е да ми се ще нещо по-така вече. Дизела не е опция за мен, бензин под 200 коня на кола тон и половина не става за стегнато каране по двулентов път. Особено пък при повече хора в колата или багаж. Та това, че са ти смотани критериите за динамика на автомобил си е твой проблем.
    Нали знаеш, че мерака се храни с пари, а?
    Аз не летя във въздуха и да си мечтая някой ден какво ще направя. Иначе може да започнеш да събираш пари от сега, за да вземеш една 200 коньова кола след 10-на години, пък белкем си начешеш критерия за уникален автомобил.

    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Дай средна цена по чуждите сайтове...
    Ако ми помогнеш от къде и как, ще го направя.
    Давам това, което знам и мога от мобиле.бг.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Дай ми линк за 159 - 2009-та за 9к лв.
      Mercedes S320 W220
      Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

      Comment


      • http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...0&pageNumber=1
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • Такааа, след като се върнах от Женева и след като видях(или се опитах, пълна лудница) новата Алфа, съм с доста смесени чувства. Нещо на снимките ми харесваше повече, отколкото на живо. Quadrifoglio версията си е още яка, ама според мен направиха грешка, че я показаха първа, просто стандартната версия изглежда някак прекалено обикновено.

          Също така липсата на ребра на решетката ми изглежда странно. Представих си я с тях и ми изглеждаше по-добре. Лично мнение е, че 159 изглежда по-добре, макар и да е дизайн на 10+ години. Почти като Астина Мартин е, като постигнеш съвършенство е трудно да надградиш.

          Разбира се инетериора е уникум, даже и през прозорчетата се вижда, че е място, в което искаш да седиш. Стига да са се постарали да е с качествени материали и не са се изхитрилили да използват елементи от кашона с части от FCA семейство, както е при някой елементи в Мазерати, всичко ще е префе.

          И накрая двигателите, като човек следящ автомоблиния бизнес свят (не говорим за ентусасти, там е fuck yeah) ми е супер странен изборът. И тук не говоря само за нас в Европа или България. 1 дизел с варианти, като единият прави толкова коне, колкото 1.9JTD 16V от началото на века, с повечко N·m, но и по-голяма кубатура?! Един обикновен бензин с 2 версии?! По-маломощата е почти 200 коня?! БМВ, Мерцедес и Ауди не печелят много пара от entry версиите като 316i или C180, но ги има, защото е пълно с хора, които имат желанието да притежват дадена марка, заради много фактори и са готови да си хвърлят парите. ОК, Алфа може би имат по-друга политика, но ако искат да са конкурент, а не да си останат като нишов/ексклузивен автомобил, ала Мазерати, тряба и по-обикновени двигатели.

          И това е само за Европа, американския вкус е цяла друга палитра, а Алфа не е продавана като мейнстрийм бранд от над 25 години.

          Ако трябва да бъде честен, не съм сигурен какво се опритва да направи Маркиони с Алфа Ромео като бранд. В момента изглежда повече като конкурен на Мазерати в семейството, отколкото на борец с немците.
          Last edited by SnapLackOfTraction; d.m.y г., 23:01.
          '05 Alfa 147 1.9JTD 115hp

          Comment


          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Нали знаеш, че мерака се храни с пари, а?
            Аз не летя във въздуха и да си мечтая някой ден какво ще направя. Иначе може да започнеш да събираш пари от сега, за да вземеш една 200 коньова кола след 10-на години, пък белкем си начешеш критерия за уникален автомобил.
            Аз по всяко време мога да си взема кола над 200 коня и с 4х4 предаване, която ще ти надживее кОпела с много. Не е нужно да мечтая за нищо. Просто в момента кола карам само зимата и почти само градско, иначе отдавна да съм взел нещо по-вълнуващо от фАфлата.

            Comment


            • SnapLackOfTraction, напълно съм съгласен с твоето мнение. Особено в частта с позиционирането ѝ на пазара. И за мен това е много грешен ход, ама ще доживеем и ще видим.
              Виж, че винаги има надъхани хора, които си мечтаят да притежават 200 коня кола. Лошото е, че обикновено едно е на думи, друго е да отидеш и да си дадеш парите.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • BO, ти си абсолютен трол. Ти и всичките като теб. Алфа като изкараха 159 мрънкахте че е тежка, с предно, има слаби бензинови мотори и посредствени характеристики. Сега имаме Алфа на задно и 4х4, 50:50 разпределение на теглото, потентни мотори даже в базовия вариант и пак мрънкате. Като искаш слаб двигател си купуваш Хюндай/Опел/Киа и подобните ширпотреби за хора мразещи шофирането и се кефиш. От както следя темата все мрънкаш за нещо - защо била толкова лека, защо и били толкова мощни мотори, защо била червена, защо има четири колела...

                Comment


                • 1.Да се произвеждат по-малко двигатели е по-евтино
                  2.Това ме прави песимист за интериора, макар да ми харесва повече от на 159
                  3.Маркионе се интересува повече от кариерата си и от комисионнните които ще получи при сливане с GM, отколкото от бъдещето на АР...

                  ОСВЕН ТОВА, за външния дизайн на Giulia изцяло е виновен Маркионе-той сам връща 3-4 пъти дизайна на Джулията за доработване...
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • Като се има предвид, че сме във форума на дадената марка е разбираемо, че сме ентусиасти и искаме най-добрия пърформърнс и тнт. Трябва обаче, да се разбера, че болшинството от пазара не е от ентусиасти, а точно обратното от хора, които в много случаи не им пука какво карат. Да, АР не е насочена към такъв тип хора, но пък като луксозен бранд е насочена, към хора, тип сноби, дето избиват комплекси с колата си. Те ще карат най-постното възможно БМВ, но разправят на всеки, че карат БМВ.

                    Guliа трябва да е мейнстриим кола и АР трябва да е конкуренция на немците, такава е идеята. Реализацията за сега не е обаче такава. Може би в бъдеще ще се появят още опции. Тука става въпрос чисто и просто за бизнес. И преди някой да каже, че го разбирам повече бизнеса от Сержио и що не съм на негово място, той-не е доказал с нищо, че е някъв невероятен бизнесмен, просто е хитра лисица. От една камара брандове на компанията, наистина печеливши са Ферари, което не е изненада, но вече уж не са част от компанията, Jeep и RAM, всичко друго е по-малки или по-големи дупки в които се хвърлят пари, които не е ясно дали ще се изплаят.
                    Last edited by SnapLackOfTraction; d.m.y г., 09:23.
                    '05 Alfa 147 1.9JTD 115hp

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      BO, ти си абсолютен трол. Ти и всичките като теб. Алфа като изкараха 159 мрънкахте че е тежка, с предно, има слаби бензинови мотори и посредствени характеристики. Сега имаме Алфа на задно и 4х4, 50:50 разпределение на теглото, потентни мотори даже в базовия вариант и пак мрънкате. Като искаш слаб двигател си купуваш Хюндай/Опел/Киа и подобните ширпотреби за хора мразещи шофирането и се кефиш. От както следя темата все мрънкаш за нещо - защо била толкова лека, защо и били толкова мощни мотори, защо била червена, защо има четири колела...
                      Просто не си заравям главата в пясъка, а гледам глобално на нещата.
                      Не съм ентусиаст като теб, който си мечтае за 200 кс кола, ама ще си я купи когато стане стара, защото не става иначе. Ама пропускаш един факт, че да я купиш ти на 10 години, то трябва преди теб някой да е отишъл до магазина и да се е бръкнал дълбоко в джоба. А да пуснеш автомобил, който има двигатели по 150кс, ама дизели, то пак не е файда. При избора на нов автомобил има много фактори, а с дизелов двигател и 200кс бензинови, това филтрира огромна част от потребителите, заради данъчни налози.
                      Ама карай, важното е да си мечтаем за 200кс и да чакаме с лига на устата да минат 10-на години, обичащи шофирането ентусиасти, като теб.
                      Пожелавам ти мама и тати да ти дават достатъчно пари за закуска, от които да си спестиш достатъчно, защото очевидно ти липсва финансова култура.
                      Last edited by BO; d.m.y г., 09:35.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Просто не си заравям главата в пясъка, а гледам глобално на нещата.
                        Не съм ентусиаст като теб, който си мечтае за 200 кс кола, ама ще си я купи когато стане стара, защото не става иначе. Ама пропускаш един факт, че да я купиш ти на 10 години, то трябва преди теб някой да е отишъл до магазина и да се е бръкнал дълбоко в джоба. А да пуснеш автомобил, който има двигатели по 150кс, ама дизели, то пак не е файда. При избора на нов автомобил има много фактори, а с дизелов двигател и 200кс бензинови, това филтрира огромна част от потребителите, заради данъчни налози.
                        Ама карай, важното е да си мечтаем за 200кс и да чакаме с лига на устата да минат 10-на години, обичащи шофирането ентусиасти, като теб.
                        Пожелавам ти мама и тати да ти дават достатъчно пари за закуска, от които да си спестиш достатъчно, защото очевидно ти липсва финансова култура.
                        Няма да чакам 10 години, ще изчакам 2-3 и ще я купя от някой с висока финансова култура като теб, който не е могъл да си плати лизинга и са му я взели.

                        Comment


                        • Bo - стига си хвалил инсигнията.
                          Че е по скъпа от алфата по скъпа е (втора употреба).
                          Че алфата е по кола - надявам се ще се убедиш и сам.
                          Все пак сме в един гараж и ще покараш и моята.
                          Само Румен да се изкаже че може да се кара и да не я счупим, че вчера я взех и я пробвах набързо до 4-та ...
                          ALFA 156 1.9JTD '98
                          ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bottata Покажи съобщение
                            Че алфата е по кола - надявам се ще се убедиш и сам.
                            ...
                            Само Румен да се изкаже че може да се кара и да не я счупим...
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • Ако някой иска да си купи брошура : http://www.ebay.com/itm/ALFA-ROMEO-G...cAAOSw7FRWULsV
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • М-даа, докато чакаме желязото, ще се радваме на хартия
                                Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                                Comment

                                Working...
                                X